Portalning yangi versiyasini ishga tushirish munosabati bilan, ushbu versiyada texnik quvvatlash to'xtatiladi!!!
Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali orqali sifatni boshqarish tizimlarini sertikatlashtirishga ariza yuborish va sertifikat olish (2-bosqich)
Xizmatdan foydalanish Tanlangan xizmatlarga qo`shish

Xizmat haqida


Sifatni boshqarish tizimlarini sertikatlashtirishga elektron ariza yuborish

Xizmatning sohaga tegishliligi

Litsenziyalash va ruxsat beruvchi hujjatlar

Xizmatdan foydalanuvchining toifasi


Yuridik shaxslar

Tashkilot

Bog`lanish

SO SMSITI


100059, Toshkent sh., Cho'pon Ota ko'chasi, 9 «V»


Telefon: (998 -71) 253-85-67,


Avtobuslar: №18,33,67,75 va 79


Ishonch telefoni : 253-85-67


Faks: (998-71) 253-85-55


El. pochta: info@smsiti.uz.

Xizmatni ko`rsatish uchun kerak bo`ladigan hujjatlar


Arizachi (Sifatni boshqarish tizimlarini sertikatlashtirishga talab, yuridik shaxslar) maxsus elektron shakldagi arizani to'ldirishi kerak.

Xizmatni ko`rsatishning huquqiy asosi


O’zbekiston Respublikasi 04.10.2013 yildagi O’RQ-354-sonli «Baholash to’g’risidagi» qonuni;



O’zbekiston Respublikasi 28.12.1993 yildagi 1006-XII-sonli «Mahsulotlar va xizmatlarni sertifikatlashtirish to’g’risidagi» qonuni;



O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 19.06.2009 yildagi 173-sonli «Xalqaro standartlar asosida, sifatli boshqaruv tizimini respublika korxonalariga joriy qilishni kengaytirish bo’yicha qo’shimcha chora-tadbirlar to’g’risidagi» qarori;



Sifatli boshqaruv tizimini joriy qilishni muvofiqlashtirish bo’yicha maxsus ishchi guruhning 69-sonli bayoni (24.12.2014 yildagi 04-04/1-68-sonli).

Xizmat narxi va to`lash tartibi


Taqdim etilayotgan sifatni boshqarish tizimlarini sertikatlashtirish xizmatining qiymati ariza beruvchi va SO SMSITI o'rtasida tuzilgan shartnomaga asosan amalga oshiriladi.

Xizmatni ko`rsatish muddati


Arizachi sifatni boshqarish tizimi sertikatini shartnomada o'rnatilgan muddat ichida qabul qiladi

Natijani olish usullari


Arizachi xizmat natijasiga (sertifikatiga) pochta orqali yoki shaxsan tashkilotga tashrif buyurish orqali ega bo'ladi.

Xizmat natijasi


Ushbu xizmat natijasi sifatni boshqarish tizimlari sertikatini qabul qilish hisoblanadi

Rad etish sabablari


Sifatni boshqarish tizimlarini sertikatlashtirishga yuborilgan arizaning rad etilishining asosiy sabablaridan arizada akkredatsiyalash sohasidagi SO SMSITI ning faoliyatiga mos kelmaydigan va noto’g’ri to’ldirilgan ariza shaklining mavjudligi hisoblanadi.

Shikoyat arizasi berish tartibi





Arizachi O'zbekiston Respublikasi qonunlarida nazarda tutilgan, o'rnatilgan tartibda yuqori turuvchi organlarga murojaat qilishi mumkin

Ommabop xizmatlar

Yuborilmoqda...

Qayta aloqa

* belgisi bilan ajratilgan maydonlar to`ldirilishi shart.

Tasvirdagi belgilarni kiriting*
Harflar katta yoki kichikligining ahamiyati yo`q.
Murojaat yuborish

Davlat organi rahbariyati qabuliga yozilish

Tadbirkorlik

Qayta aloqa